Átalány díjas vállalási tájékoztató

Lehetőség szerint, havi átalány díjban megállapodás esetén az alábbi tételek az irányadóak.

Előnyei:
Fix, havi átalánydíjas rendszerfelügyelet,
nincs kiszállási díj,
nincsenek plusz munkaórák,
folyamatos rendszer karbantartás,
távfelügyelet, ha szükséges helyszíni hibaelhárítás,
üzemeltetés havidíja: 5.000,-Ft/géptől.
megegyezés szerinti 0-24 órás rendelkezésre állás*

Rendszerfelügyeleti csomagok: IrodaS, IrodaM és IrodaB

IrodaS:

Havi karbantartási díj: 18.000,-Ft.
Kiszállási díj: nincs (havi 1 megjelenés).
Munkadíj: nincs.
Távfelügyeleti rendszer kialakítása és karbantartása (távoli rendszergazda, távsegítség).
Rendelkezésre állás: munkanapokon 10 órás rendelkezésre állás.
Karbantartott számítógépek száma: 3- 5 számítógép.
Hiba bejelentésétől számítva 8 órán belüli garantált helyszíni kiszállás, ha távolról nem oldható meg.
Hiba bejelentésétől számítva 3 órán belül távoli beavatkozás, ha lehetséges a probléma szempontjából.
Szoftver és hardver leltár nyilvántartás elkészítés, vezetése.
Munkalapokkal dokumentált munkavégzés.

IrodaM:

Havi karbantartási díj: 28.000,-Ft.
Kiszállási díj: nincs (havi 1 megjelenés).
Munkadíj: nincs.
Távfelügyeleti rendszer kialakítása és karbantartása (távoli rendszergazda, távsegítség).
Rendelkezésre állás: munkanapokon 12 órás rendelkezésre állás.
Egyedi adatmentési struktúra kidolgozása.
Számítástechnikai eszközök időszakos karbantartása.
Karbantartott számítógépek száma: 6-9 számítógép 1db Windows szerverüzemeltetés.
Szoftver és hardver leltár nyilvántartása, vezetése.
Hiba bejelentésétől számítva 4 órán belüli garantált helyszíni kiszállás, ha távolról nem oldható meg.
Hiba bejelentésétől számítva 1 órán belül távoli beavatkozás, ha lehetséges a probléma szempontjából.
Munkalapokkal dokumentált munkavégzés.

IrodaB:

Havi karbantartási díj: megegyezés szerint az informatikai rendszer felmérését követően.
Kiszállási díj: nincs (havi 4 megjelenés).
Munkadíj: nincs.
Dedikált rendszergazda.
Távfelügyeleti rendszer kialakítása és karbantartása (távoli rendszergazda, távsegítség).
Rendelkezésre állás: kiemelt support *.
Igény esetén csereeszközt biztosítunk a javítás időtartamára.
Egyedi adatmentési struktúra kidolgozása.
Számítástechnikai eszközök időszakos karbantartása kiegészítve a fénymásolók és nyomtatók karbantartásával.
“Up To Date” szükséges verziófrissítésekkel gondoskodik szoftverei naprakészségéről.
Karbantartott számítógépek száma: 10 számítógép felett, Windows és Linux szerverek üzemeltetése,
Szoftver és hardver leltár nyilvántartás elkészítése, naprakész vezetése.
A hiba bejelentésétől számítva 2 órán belüli garantált helyszíni kiszállás, ha távolról nem oldható meg.
A hiba bejelentésétől számítva 30 percen belül távoli beavatkozás, ha lehetséges a probléma szempontjából.
Munkalapokkal dokumentált munkavégzés.

* Kiemelt supportot igénybevevő ügyfeleim a hét 7 napján napi 24 órában bármikor fordulhatnak hozzám üzemeltetéssel kapcsolatban.